Returer og refusjoner

Returer & Refusjon Policy

14 dagers returrett
Du har 14 dager fra leveringsdatoen til å be om retur for alle ikke-defekte varer. Merk at returer ikke godtas etter denne perioden.

Ansvar for returfrakt
Kunden er ansvarlig for returfraktkostnadene med mindre produktet er defekt eller om vi har pakket varen feil. Vi tilbyr ikke gratis retur eller returetiketter.

Betingelser for retur
For å være kvalifisert for retur må varen være ubrukt, uvasket, fri for flekker, dyrehår og lukt, og med alle produktetiketter intakte.

Unntak for retur
Visse varer kan ikke returneres av helse- og sikkerhetsgrunner, som ferskvarer, spesialproduserte produkter, produkter for personlig pleie, farlige materialer og brennbare væsker eller gasser.

Uavhentede varer
For uavhentede varer påløper et gebyr på 79 NOK for å dekke administrative kostnader fra fraktselskapet.

Returpolicy og behandling av refusjoner
Når vi har mottatt og inspisert den returnerte varen, vil vi behandle din refusjon innen 14 dager. For tjenester vil refusjonen påbegynnes innen 14 dager fra den dagen du informerte oss om din beslutning om å kansellere tjenesten.

Metode for refusjon
Godkjente refusjoner vil utstedes til den opprinnelige betalingsmetoden.

Skader og feil

Rapportering av defekte varer
Inspiser bestillingen din ved levering og gi oss beskjed umiddelbart via e-post på (support@spiralhuset.no) hvis varen er defekt, skadet eller hvis du har mottatt feil vare. Defekter må rapporteres innen 48 timer etter mottak av leveransen.

Unntak for refusjon uten retur av produktet
Forespørsler om refusjon uten retur av produktet vil ikke bli behandlet. I unntakstilfeller kan vi tilby en delvis refusjon på 50 % sammen med et gavekort i butikken, slik at du kan beholde varen.

Ikke mottatt levert vare
Hvis spornummeret indikerer vellykket levering, men du ikke har mottatt varen på grunn av feil adresseinformasjon, kan vi tilby en erstatning etter mottak av en sikker leveringsadresse, med et håndterings-/fraktgebyr på 70 NOK.

Avbestillingspolicy for ordre
Avbestillinger og endringer i ordreinformasjon aksepteres KUN innen 24 timer etter at ordren er lagt (hvis ordren ennå ikke er fullført). Vennligst kontakt oss via e-post på support@spiralhuset.no og oppgi ditt ordrenummer. SpiralHuset tar ikke ansvar for forsinkelser eller feil som skyldes forhold utenfor selskapets kontroll, inkludert, men ikke begrenset til, arbeidskonflikter, brann, krig, myndighetsbeslutninger, redusert eller uteblitt levering fra leverandører og andre uforutsigbare faktorer. Selskapet kan heller ikke holdes ansvarlig for endringer av produkter eller produktegenskaper gjort av respektive leverandør eller andre faktorer utenfor vår kontroll. SpiralHuset fraskriver seg videre alt ansvar for direkte eller indirekte skader eller tap som kan ramme kunden som følge av kjøp eller bruk av våre produkter eller tjenester. Det er kundens ansvar å bruke produktene i henhold til angitte retningslinjer og å utvise forsiktighet ved håndtering av dem. Selv om vi streber etter å tilby korrekt og oppdatert informasjon på vår nettside, garanterer vi ikke fullstendigheten, riktigheten, påliteligheten, egnetheten eller tilgjengeligheten til den informasjon, de produkter eller tjenester som tilbys. Bruk av vår nettside og våre produkter skjer på kundens egen risiko.

For eventuelle returrelaterte forespørsler eller spørsmål, vennligst kontakt oss på support@spiralhuset.no. Vi er her for å hjelpe deg og sikre at du blir fornøyd med våre produkter og tjenester.

Firmaopplysninger: 20021127-4410
Adresse: Ormbackavägen 42f, Järfälla
E-post: support@spiralhuset.no